Forside » Resultatorienteret Markedsføring

Arbejder du med WordPress? Så er denne træning for dig…

Kan du hurtigt blive rigtig god til WordPress …? Hvis du arbejder med WordPress, så lad mig vise dig en helt ny WordPress uddannelse, der dækker alle de grundlæggende ting i WordPress . Dette kommer du til at blive rigtig glad for! Du skal vide, at undervisningen foregår på engelsk! Men, du behøver ikke være […]

Læs mere...

Sæt Mål for Din Virksomhed

Når du skal markedsføre din virksomhed, er det første du bør gøre, at sætte mål! At formulere og nedskrive mål, er det vigtigste du kan gøre for dig selv og for din forretning. Sæt mål for din virksomhed! Masser af undersøgelser har dokumenteret, at klare og præcise mål, er vejen til hurtig og ofte omgående […]

Læs mere...

Balance i Markedsføringen

Hvad skal du gøre for at markedsføre din forretning og hvordan skal du gøre det? Når du har svaret til; “Hvad du skal gøre” og til; “Hvordan du skal gøre det”, vil du uvægerligt komme til et nyt og vigtigt spørgsmål: Hvor meget skal du gøre, hvor meget skal du investere og hvordan skal du […]

Læs mere...

Kom foran dine konkurrenter

Der er mange måder at se sine konkurrenter på. Nogle ser og omtaler dem som “kolleger”! Det er da sikkert også en god positiv indgang, men måske en lidt misforstået holdning. Vi kæmper jo ofte om de samme kunder og ikke, som kolleger gør, samarbejder for at vinde de samme kunder. Hold dog fast i […]

Læs mere...

De rigtige skridt på Internettet

De fleste virksomheder har i dag en hjemmeside og flere og flere, er også på Facebook og LinkedIn. Twitter er i løbet af især det sidste halve års tid, blevet meget populært i Danmark. Og så er der selvfølgelig YouTube, Google+, Instagram m.fl.   Hvad du skal gøre, hvilke medier du skal vælge og hvilken […]

Læs mere...

Hvor lander dine besøgende?

Når du bliver fundet på Google eller andre søgemaskiner, og folk klikker på linket, hvor lander dine besøgende så og hvad ser de? Her er to vigtige spørgsmål du bør stille: matcher de fundne søgeord med det de besøgende møder på hjemmesiden? er der mulighed for, at de besøgende kan handle eller foretage en handling […]

Læs mere...

Bliver du fundet på Google?

Findes din hjemmeside på internettet? Der er ikke noget mere frustrerende, end at have arbejdet hårdt og betalt i dyre domme for sin hjemmeside, og så er der kun ganske få der ser den. Din hjemmeside er måske den vigtigste brik i din markedsføring af virksomheden og det er ofte afgørende for succes, at du […]

Læs mere...

Hjemmeside eller Blog?

Lav en hjemmeside eller lav en blog? Mange spørger om forskellen mellem en hjemmeside og en blog, og, om der i virkeligheden er forskel? Svaret er Ja, det er der, og nedenfor kan du læse om de væsentligste samt en anbefaling til, hvad du bør overveje med din hjemmeside eller blog. Blogs

Læs mere...