Produkter og Services fra ContactVision

Produkter, metoder, sociale medierVi vil gerne sælge dig en hjemmeside, hvis det er det  du ønsker og det du har brug for!

Vi vil allerhelst hjælpe dig med en løsning for, hvordan du effektivt markedsfører din virksomhed og hjælpe dig med, at du foretager en god investering. En investering der målbart og markant øger dine resultater!

Vi kender ikke din situation, dine ønsker og drømme – endnu!

Din situation
Uanset din virksomhed, vil du have udfordringer i forbindelse med online markedsføring, som bl.a. involverer, hjemmeside, de sociale medier, søgemaskineoptimering, annoncering mm.

Du vil måske gerne leve af din hjemmeside, og det kan spænde lige fra salg af egne produkter og produkter, salg af andres produkter (hvor du ikke har fysisk lager), til salg af forskellige ydelser; konsulenttjenester, behandlinger, foredrag, webinars etc.

Uanset hvad du arbejder med, vil du have et behov for at markedsføre og sælge dine produkter og ydelser. Og det er her du skal have et effektivt mix af de forskellige muligheder der er tilgængelige.

En hjemmeside skal have besøg for at muliggøre salg. Facebook kan i nogen sammenhænge være effektivt, men er sjældent tilstrækkeligt, LinkedIn kræver helt specielle teknikker og kan kun undtagelsesvist stå alene. En stærk og effektiv markedsføring indebærer som regel opbygning af en database, og for at gøre det, er udfordringen at få folk til at tilmelde sig en liste. Det kan f.eks. være tilbud om medlemsskab, nyhedsbreve, kampagnetilbud etc. Det er, for de fleste,  ikke umiddelbart den nemmeste opgave.

Metoder
Nogle af metoderne er:

  • artikel marketing
  • video marketing
  • webinars
  • organisk søgemaskineoptimering
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Google Places
  • Twitter
  • annoncering (f.eks. AdWords)
  • PR
  • og mange flere

 

Med en god og rigtig strategi, der passer til din virksomhed og dine mål, vil valg og mix af metoder blive meget nemmere. Det vil være vejen til at lave effektive kampagner, som i mange tilfælde kører på “auto pilot”, og gøre det indenfor et fornuftigt budget som sikrer, at du opnår resultater der positivt overrasker.

Det gælder også, hvis du allerede har prøvet at betale i dyre domme til hjemmeside, annoncering, søgemaskineoptimering mm., uden at opnå bemærkelsesværdige resultater.

Rådgivning ift. tredjepart
ContactVision får også mange opgaver, hvor vi vurderer virksomheders modtagne tilbud fra andre IT og webrelaterede virksomheder. Det er lige fra hjemmesider, AdWords kampagner til avanceret e-learnings programmer.
Det er undtagelsen der bekræfter reglen, hvis vi ikke kan finde forhandlingsgrundlag for betydelige besparelser , og som oftest til en bedre kvalitet!
Har du selv prøvet at få et tilbud, der side op og side ned beskriver indholdet, og hvor du reelt har svært ved at gennemskue, hvad det egentligt har af værdi for dig? Har du fået et sådan tilbud, bør du få en ‘second opinion’ på!