“Eight out of 10” | Salgsteknik der åbner døre!

Pareto: 80-20-regel | Eight out of 10Eight out of 10 – mere end bare salgsteknik!

Eight out of 10 er enkle, særdeles effektive og unikke teknikker til at få møder.
Oprindelig blev det udviklet som et internationalt telemarketing koncept og udelukkende med det formål, telefonisk at aftale møder.

I dag indgår principper og teknikker på hjemmesider, og er med til at få de besøgende til at foretage en handling.

Eight out of 10 bygger på et af de mest fundamentale og afgørende principper for investering af vores tid. Og tiden er måske vores allervigtigste aktiv.

Principperne bag Eight out of 10 bygger på Pareto’s princip – også kaldet 80/20 reglen

Pareto (1848-1923) var en italiensk økonom,  som havde gjort betragtninger over, at 80% af arealet i Italien var ejet af 20% af befolkningen. Han påviste, at dette forhold (80/20) var gyldigt i uendelige sammenhænge.

Moderne økonomer udtrykker det sådan:

  • 80 % af resultater stammer fra 20 % af indsatser
  • 80 % af dit salg kommer fra 20 % af dine kunder

Brugt på den rigtige måde, kan du, ved at finde frem til hvilke 20% der skaber resultaterne, koncentrere dig om disse og gøre opgaverne nemmere og samtidig spare masser af tid.

Eight out of 10 bruger de bedste teknikker – de 20 % der giver 80 % resultater!

80-20-regel ContactVisionVi starter med historien fra London: “Du skal “banke på døren” for at gøre opmærksom på dig selv og dit firma”.
“Hemmeligheden”, er herefter en enkel sammensætning og brug af teknikker, der efter øvelse, sætter de fleste i stand til at lave deres egne møder. Møder, der som regel er bedre end møder aftalt af f.eks. professionelle mødebookere.

Det der giver 80/20 effekten (otte ud af 10 effekten), er valget af teknikker og måden de samspiller. Blandt teknikkerne er én, som også er kaldt “verdens bedste salgsteknik“. Vil du vide hvad det er for en teknik? Så ring gerne til Jørgen på 3166 8618.

Eight out of 10 – Online

Internettet er en anden og en større verden og her skal der bruges andre (og flere) teknikker.
Målet er stadig at gøre det nemt at “åbne døre”, der giver henvendelser, kontakter og møder, der i sidste ende fører til salg.

ContactVision kan tilbyde dig og din virksomhed teknikker, der får samspillet mellem lokal og online markedsføring til at fungere hensigtsmæssigt og effektivt.

Ring eller skriv, hvis du gerne vil høre lidt mere om, hvad det kan betyde for netop dig og din virksomhed.

OBS! – husk at få at vide, hvad  “verdens bedste salgsteknik” er.

Bliv kontaktet: KLIK HER